Kvalitetspolitik


Vi leverer engangsartikler til Sundhedssektoren


Efter grundig analyse af nuværende procedurer og behov, skaber vi hurtigt kundetilpassede løsninger, der medfører besparelser.

Det overordnede mål for arbejdet med kvalitet er at fastholde og forankre vores mere end 50 års erfaring og kontinuerligt løfte niveauet, så vi bliver endnu bedre til at levere den helt rigtige løsning til den rigtige pris.

Vi forstår kvalitet som kundernes samlede oplevelse, herunder;
 

  • Fleksibilitet i samarbejdet og høj troværdighed
  • Kompetent rådgivning og samarbejde
  • Den rigtige løsning af høj kvalitet med en økonomisk besparelse
  • Levering til tiden
  • Exceptionel god kundeservice
  • Tillid og konkurrencedygtighed
  • Optimal logistik
  • Professionel reklamationshåndtering

Vores produkter bliver markedsført under hensyn til de aftalte specifikationer, samt relevante standarder og lovmæssige krav


Opfyldelse af kvalitetspolitikken bliver sikret ved kvalitetsledelse i henhold til kravene i DS/EN ISO 13485 og DS/EN ISO 9001.